Fågeln i buren.

Helt sjukt vilka bisarra saker man kan komma fram till. ORKA.
Det spelar ingen roll om jag kör den här "dejta enbart snälla killar"-grejjer, för det funkar aldrig ändå.
Jag ska inte ha pojkvän, ingen kan hantera mig, och visst, jag är lycklig över det nu, då jag anser att singellivet är mycket mer spännande och bekväm, men vad händer om säg 20 år egentligen? Fortsätter jag med den här inställningen kanske det bara blir jag och mina växter. Visst låter det underbart, att kunna måla och skriva och tänka ifred, att ha en oändlig atmosfär som ej störs av alla komplikationer som relationer drar med sig, MEN, alla mina vänner kommer nog ha familj osv, DE kommer ha egna liv och inte vilja träffa mig för en fik någon gång i veckan. Krogen kommer nog inte vara den mest passande umgängsställe för en 40-åring, och att ha en massa ragg kanske inte förekommer så mycket under den åldern.
Jag kanske "mognar" till om det här, inser att "Sara, det GÅR faktiskt att ha relationer." Men just nu är det iinnnteee så aktuellt.
Jag är som en fågel som min mamma brukar uttrycka det, att fånga mig och sätta mig i en bur är ju helt meningslöst, jag måste få flyga i det fria.

Och nej, det här är ingen nego inställning, tvärtom!

Vi hade vår studentskiva igår, och här är en bild när jag slickar fittan!



Hahaha, jag var tvungen att säga det  X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0